Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Najnowsze statystyki Portu Lotniczego Lublin. Nie jest dobrze

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 października 2018 r. o 14:21 Powrót do artykułu
Redaktorzy drodzy. Od zachwytu do ponurej rzeczywistości. Przecież to było wiadomo od samego początku. Będziemy mieli w Lublinie drugi Radom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZABRALIŚCIE LOTY DO UK - RACHUNEK JEST PROSTY....................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lot do Warszawy nie zastąpi lotów do Liverpoolu, Doncaster Sheffield. Niektórzy ten lot będą traktować jako transport do Modlina, ale co poza tym? Ilu ludzi będzie z tego korzystać biorąc pod uwagę, iż lot w każdą stronę jest jeden co drugi dzień? O ile rozumiem, że nie będzie lotów do Tel Awiwu, to już trudno pojąć brak lotów do Sheffield. Nie wiem, ile osób latało do Kijowa, ale biorąc pod uwagę ilość Ukraińców w Lublinie to zapewne jak nie teraz to dosyć szybko zaczęliby korzystać z lotniska. Może zamiast wymieniać się tylko stołkami w zarządzie i radzie nadzorczej w samorządowej spółce czas (byli radni, marszałkowie, prezydenci miasta i inni spadochroniarze), aby ci ludzie zajęli się rozmowami z przewoźnikiem, aby loty zostały przywrócone? W końcu za coś te wynagrodzenia pobierają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli zarząd lotniska (Jacek Sobczak et consortes) odwołania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdzie loty do Zamościa??? no gdzie prezesie lotniska??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KOGO TO OBCHODZI? /IRONIA/ PRZECIEŻ MAMY WYBORY...................................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ileż razy będę wam wbijał do głowy, że cały region lubelski liczy poniżej 2 mln mieszkańców, to statystycznie owe ok. 0,5 mln pasażerów jest nadzwyczaj dobrym wynikiem i więcej się nie da przewieźć, bo nie ma ludzi, a każdy kto was mami jakimś lepszym wynikiem jest po prostu politykiem, który wszystko wam obieca, ale miejcie swój rozum nie wierzcie w te bajki, do lotniska, żeby istniało, trzeba dopłacać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oj jełopy, kilka miesięcy niewielkich spadków to co jakiś czas zalicza każde mniejsze lotnisko....tutaj bardziej istotna jest ogólna polityka tanich linii i to czy będą chciały realizować połączenia z lokalnych portów, czy zostawić tylko 5-6 największych lotnisk...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedługo Lublin doścignie Radom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wycofanie sie z lotów musi skutkować mniejszą liczba pasażerów. To nie pasażerowie nie chcą latać tylko linie... może władze lotniska by sie uaktywniły i i zaczęły przeciwdziałać obniżce liczby pasażerów?..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ileż razy będę wam wbijał do głowy, że cały region lubelski liczy poniżej 2 mln mieszkańców, to statystycznie owe ok. 0,5 mln pasażerów jest nadzwyczaj dobrym wynikiem i więcej się nie da przewieźć, bo nie ma ludzi, a każdy kto was mami jakimś lepszym wynikiem jest po prostu politykiem, który wszystko wam obieca, ale miejcie swój rozum nie wierzcie w te bajki,  do lotniska, żeby istniało, trzeba dopłacać
 oj jełopie, kilka faktów: 1) nie ma czegoś takiego jak region lubelski 2) jest województwo lubelskie które liczy PONAD 2,1 mln mieszkańców 3) spokojnie można więcej pasażerów rocznie osiągnąć, ale na lotniskach lokalnych warunki dyktują przewoźnicy a nie lotniska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Statystyki za wrzesień -6% w stosunku do września 2017 to nic , ciekawsze będą za listopad wstępnie są szacowane na ok . -40 % w stosunku do listopada 2017 to będzie wynik !!!! ( pensje zarządowi czy radzie nadzorczej - 40 % )
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamknąć ten przerost ambicji jakiegoś politykiera i przestać dopłacać!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To efekt pracy zarządu i rady nadzorczej z PSL i platformy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedyną opcją na dobre wyniki Świdnika jest... powołanie własnych linii lotniczych. Coś w stylu Polregio. Wtedy to nie węgrzy czy irlandczycy będą decydować gdzie tworzą swoje bazy tylko burmistrz. Dodatkowa spółka to setki albo nawet tysiące prestiżowych miejsc pracy dla znajomych. Same plusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie ważne. Będziemy do tego lotniska dokładać a i tak nigdzie nie można praktycznie z niego polecieć. Ale zbudował Żuk lotnisko ?! Zbudował to teraz plebs zamknie mordy i spłaca go.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PAXiki na łeb na szyję, a koszty w górę. Czyli wkrótce dopłata do każdego pasażera z 70 zł wzrośnie do 100, a potem do 150 zł itd. No ale miasto bogate, stać je na taki "rozwój", może któregoś pięknego dnia przyleci w końcu jakiś biznesmen z walizką pełną pieniędzy, żeby utworzyć 10 nowych miejsc pracy po 1.500/m-c?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to lotnisko to fanaberia władzy, pół miliarda zmarnowane, 30 mln i więcej strat rocznie, mała odległośc od Chopina/Modlina i duża konkurencja Jasionki, a i tak władza mydli oczy że to motor napędowy gospodarki a tak naprawdę to hamulec ręczny dla jednego z najbiedniejszych regionów w UE... no ale nie od dzisiaj wiadomo że najlepsze pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to lotnisko to fanaberia władzy, pół miliarda zmarnowane, 30 mln i więcej strat rocznie, mała odległośc od Chopina/Modlina i duża konkurencja Jasionki, a i tak władza mydli oczy że to motor napędowy gospodarki a tak naprawdę to hamulec ręczny dla jednego z najbiedniejszych regionów w UE... no ale nie od dzisiaj wiadomo że najlepsze pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach
 + kilka dobrze płatnych stołków/synekur dla kolesi z po i zsl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ci, którzy mają głowę do rachunków twierdzą, że próg opłacalności to ok. 3 mln pax/rok, co jest całkowitą abstrakcją. Ktoś nas ubrał w spory finansowy kamień młyński u szyi, i nie mówcie mi o "zyskach z turystów" i "nowych miejscach pracy" (dla kelnerek?) bo to już nie jest nawet śmieszne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...