Redaktorzy drodzy. Od zachwytu do ponurej rzeczywistości. Przecież to było wiadomo od samego początku. Będziemy mieli w Lublinie drugi Radom
|
|
ZABRALIŚCIE LOTY DO UK - RACHUNEK JEST PROSTY....................
|
|
Lot do Warszawy nie zastąpi lotów do Liverpoolu, Doncaster Sheffield. Niektórzy ten lot będą traktować jako transport do Modlina, ale co poza tym? Ilu ludzi będzie z tego korzystać biorąc pod uwagę, iż lot w każdą stronę jest jeden co drugi dzień?
O ile rozumiem, że nie będzie lotów do Tel Awiwu, to już trudno pojąć brak lotów do Sheffield. Nie wiem, ile osób latało do Kijowa, ale biorąc pod uwagę ilość Ukraińców w Lublinie to zapewne jak nie teraz to dosyć szybko zaczęliby korzystać z lotniska. Może zamiast wymieniać się tylko stołkami w zarządzie i radzie nadzorczej w samorządowej spółce czas (byli radni, marszałkowie, prezydenci miasta i inni spadochroniarze), aby ci ludzie zajęli się rozmowami z przewoźnikiem, aby loty zostały przywrócone? W końcu za coś te wynagrodzenia pobierają.
|
|
Czyli zarząd lotniska (Jacek Sobczak et consortes) odwołania.
|
|
a gdzie loty do Zamościa???
no gdzie prezesie lotniska??
|
|
KOGO TO OBCHODZI? /IRONIA/ PRZECIEŻ MAMY WYBORY...................................
|
|
Ileż razy będę wam wbijał do głowy, że cały region lubelski liczy poniżej 2 mln mieszkańców, to statystycznie owe ok. 0,5 mln pasażerów jest nadzwyczaj dobrym wynikiem i więcej się nie da przewieźć, bo nie ma ludzi, a każdy kto was mami jakimś lepszym wynikiem jest po prostu politykiem, który wszystko wam obieca, ale miejcie swój rozum nie wierzcie w te bajki, do lotniska, żeby istniało, trzeba dopłacać
|
|
oj jełopy, kilka miesięcy niewielkich spadków to co jakiś czas zalicza każde mniejsze lotnisko....tutaj bardziej istotna jest ogólna polityka tanich linii i to czy będą chciały realizować połączenia z lokalnych portów, czy zostawić tylko 5-6 największych lotnisk...
|
|
Niedługo Lublin doścignie Radom
|
|
wycofanie sie z lotów musi skutkować mniejszą liczba pasażerów. To nie pasażerowie nie chcą latać tylko linie... może władze lotniska by sie uaktywniły i i zaczęły przeciwdziałać obniżce liczby pasażerów?..
|
|
Ileż razy będę wam wbijał do głowy, że cały region lubelski liczy poniżej 2 mln mieszkańców, to statystycznie owe ok. 0,5 mln pasażerów jest nadzwyczaj dobrym wynikiem i więcej się nie da przewieźć, bo nie ma ludzi, a każdy kto was mami jakimś lepszym wynikiem jest po prostu politykiem, który wszystko wam obieca, ale miejcie swój rozum nie wierzcie w te bajki, do lotniska, żeby istniało, trzeba dopłacaćoj jełopie, kilka faktów: 1) nie ma czegoś takiego jak region lubelski 2) jest województwo lubelskie które liczy PONAD 2,1 mln mieszkańców 3) spokojnie można więcej pasażerów rocznie osiągnąć, ale na lotniskach lokalnych warunki dyktują przewoźnicy a nie lotniska |
|
Statystyki za wrzesień -6% w stosunku do września 2017 to nic , ciekawsze będą za listopad wstępnie są szacowane na ok . -40 % w stosunku do listopada 2017 to będzie wynik !!!! ( pensje zarządowi czy radzie nadzorczej - 40 % )
|
|
Zamknąć ten przerost ambicji jakiegoś politykiera i przestać dopłacać!
|
|
To efekt pracy zarządu i rady nadzorczej z PSL i platformy
|
|
Jedyną opcją na dobre wyniki Świdnika jest... powołanie własnych linii lotniczych. Coś w stylu Polregio. Wtedy to nie węgrzy czy irlandczycy będą decydować gdzie tworzą swoje bazy tylko burmistrz. Dodatkowa spółka to setki albo nawet tysiące prestiżowych miejsc pracy dla znajomych. Same plusy.
|
|
To nie ważne. Będziemy do tego lotniska dokładać a i tak nigdzie nie można praktycznie z niego polecieć. Ale zbudował Żuk lotnisko ?! Zbudował to teraz plebs zamknie mordy i spłaca go.
|
|
PAXiki na łeb na szyję, a koszty w górę. Czyli wkrótce dopłata do każdego pasażera z 70 zł wzrośnie do 100, a potem do 150 zł itd. No ale miasto bogate, stać je na taki "rozwój", może któregoś pięknego dnia przyleci w końcu jakiś biznesmen z walizką pełną pieniędzy, żeby utworzyć 10 nowych miejsc pracy po 1.500/m-c?
|
|
to lotnisko to fanaberia władzy, pół miliarda zmarnowane, 30 mln i więcej strat rocznie, mała odległośc od Chopina/Modlina i duża konkurencja Jasionki, a i tak władza mydli oczy że to motor napędowy gospodarki a tak naprawdę to hamulec ręczny dla jednego z najbiedniejszych regionów w UE... no ale nie od dzisiaj wiadomo że najlepsze pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach
|
|
to lotnisko to fanaberia władzy, pół miliarda zmarnowane, 30 mln i więcej strat rocznie, mała odległośc od Chopina/Modlina i duża konkurencja Jasionki, a i tak władza mydli oczy że to motor napędowy gospodarki a tak naprawdę to hamulec ręczny dla jednego z najbiedniejszych regionów w UE... no ale nie od dzisiaj wiadomo że najlepsze pieniądze robi się na drogich słomianych inwestycjach+ kilka dobrze płatnych stołków/synekur dla kolesi z po i zsl |
|
Ci, którzy mają głowę do rachunków twierdzą, że próg opłacalności to ok. 3 mln pax/rok, co jest całkowitą abstrakcją. Ktoś nas ubrał w spory finansowy kamień młyński u szyi, i nie mówcie mi o "zyskach z turystów" i "nowych miejscach pracy" (dla kelnerek?) bo to już nie jest nawet śmieszne.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|